Övning ger färdighet!



Efter helgens förluster i både brännboll och kubb provade jag lyckan
på bowlingbanan. Kunde ju lika gärna dra på mig en förlust till.

Men, muhumuhu, jag vann!!
Tre strike fick jag minsann eller kanske fyra.
Vet inte, var fullt upptagen med att vara en dålig vinnare
som typ 800 gånger frågade vem som leder=)

Gick mycket bra för mig igår på bowlingen, brukar
inte vara så duktigt på att få kloten att hålla sig något så när
i mitten men det gick.

Misstänker lite att killen i bowlingkassan är lite smått döv för
några blev omdöpta, brutalt.
Bettan fick heta Nettan, Rickard blev Nicklas och Pernilla blev Camilla.
DIANA var iaf rätt, folk som ändå oftast tror jag säger Johanna eller
Jonna!
Wohoo.....

Söndagspus från tjej som tackar för en trevlig kväll där hon vann!!!!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Du glömde ju "Björna"! =)



Kram kram från JANNA! =)

2009-05-03 @ 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0