Strax dax!


Klipptid 10.30.
Lagom med ågren för att någon sätta en sax i håret.
Funderar på att kapa en bra bit....eller inte.....kanske bara toppa och klippa
upp lite. Eller så är jag modig ocjh klipper axelkort, faktsikt funderat på det
ett tag. Men jag är lite skraj att min stora näsa och mina stora ögon ska
se ännu större ut.
Vill ju inte vara en tjej med big nose and big eyes with no hair!

Mamma säger;
Inget missklär en ful, får sätta mitt hopp till det=)

Kommer säkert vara missnöjd oavsett, tjejer ska alltid vara missnöjda och i
Sverige får man faktiskt inte vara nöjd med något som gäller en själv!

Puss från skraj Diana!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du var jätte fin på bilden du skickade till mig i mobilen.

2009-05-05 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0