SUG!!!!!


I torsdags stod det två äckliga jävla back-slick horor i baren.
Killar asså, i rosa rutiga skjortor och marinblå kofta.

Det ena aset drog mig i håret och när jag, helt trevligt, frågade vad han ville
svarade han : Vad då, jag har väl inte pratat med dig?
Nä, men du drog mig i håret, svarade jag.
Då började hans ännu äckligare kompis cp:a sig.

I två sekunder blev jag nästan skogstokig men sen tänkte jag:
Diana, jag orkar inte hålla på, lugna ner dig och skit i vilket!
Så det gjorde jag, i några minuter. Palla att vara mig och tygla mitt temperament liksom.
Hade jag varit kille hade jag slagit bajskillen igår.

Detta as passade sen på att kalla mig fitta och spotta på mig.
Då brast alla mina tyglar, trodde jag, fast dom brast ännu mer när denna
äckliga jävel satte sin hand i min ansikte.
HALLÅ!! Jag har problemhy, rör aldrig mitt ansikte!!
Givetvis sa jag inte så men jag tänkte det!

Och han var så tyken att han  verkligen tryckte igång alla mina cylindrar,
det var nästan så att jag blev panikarg och ville följa impulsen att slå
flaskan i huvudet på den jävla skåningen (förlåt mamma och hela släkten)!

Kram från tjej som i torsdags  var rosenrasande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0