Tack för besöket, inte välkommen åter.


Spenderat kvällen med Maja, AKA Linda.
Kallade henne Maja när hon var liten för att det var så mycket
Maja över henne. Kladdmaja, fismaja,blöjmaja, glassmaja och allt annat
man kan sätta äckligt framför och Maja efter.

Samma sak som alltid när hon är här,
vi dricker kaffe sen sätter hon sig vid datorn. Efter tio minuter
börjar hon fisa lite, tjugo minuter senare säger hon att hon
tror att hon måste bajs.
Jag säger alltid att han ska hålla sig tills hon kommer hem,
vilket hon inte gör. Istället väljer hon att släppa ett lass på min toa.
Sen avslutar hon kvällen med att ta på sig skorna och när
hon böjer sig ner fiser hon.
Den luktar inte säger hon men sen skrattar hon.
Då vet jag att min hall luktar bajs.
Trevlig tjej att ha på besök, den där Maja!

Puss från syster med äcklig hall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0