Var vart månen?


Finns en myt som säger att när det är fullmåne hånglas det mer.
Måste varit en osynlig fullmåne ute inatt för jäkla vad alla hånglade.

Var nog minsann bara jag och min granne som var rekorderliga svennar
och snällt bevittnade sanningen i denna myt.
Som inte är någon myt, för fullmåne eller inte, det hånglades igår.
Tror minsann att det hos vissa blev mer än hångel!

Två av  tjejkompisarna hade med sig kille på vägen hem, en tjej- och killkompis
gick hem tillsammans och en killkompis gick med en tjej hem.

Och min kära vän, denna tjej, hon slog alla rekord och hånglade med
två killar på samma kväll. En innan hemgång och en annan under hemgång.

Då vi var fler tjejer än killar drar att jag drar slutsatsen att
tjejer minsann kan vara grisigare än killar!!

Fredagspuss från tjej som hade ganska kul genom att bara titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0