Viska med tungan!


Fredagskvällen slutade i något märkligt hångelkalas.
Smet iväg och rökte och när jag kom tillbaka till mina två kompisar
hade dom startat ett hångelparty - med varandra.
Det var bara för mig att vända på klacken och och leta upp
ett annat sällskap, inte fan ville jag störa dom.
Såg ut som att dom pratade om väldigt viktiga saker,
viskar man med tungan delar man djupa samtal, iaf med
den andras hals. Hm...fasen vad äckligt det lät!!

Ja ja, var bara att låta de unga tu hållas och låta dom
leka fjortisar för en kväll. Lite kärlek och ömhet har väl ingen dött av.
Det får jag jävla hoppas iaf, fast nån jävel har säkert haft den oturen, typ Anna Nicoles man!

Kyss från tjej som också lekte lite fjortis denna fredag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0