Äh, va?


Förhoppningsvis är min telefon snart tillbaka i min ägo.
Fick ett mail från servicesnubben där han informerade om
att en utbytesenhet till min telefon var beställd och att
det kunde ta några dagar.

Äh, utbytesenhet? Vad fasiken betyder det. Innebär det en ny telefon
eller vad?
Googlade i hopp om att få ett svar men utbytesenhet fanns i många sammanhang.

Hörde mig för och en del trodde det betydde att dom skulle byta ut
en komponent och andra trodde att det betydde en ny telefon.

Tyckte minsann att det kändes lite pinsamt men jag mailade tillbaka
och frågade vad det betydde. Kände mig relativt blond när jag skickade mailet.

Svaret: Ja, det betyder att du får en ny telefon.

Tack jävla Samsung, tog ju bara över tre månader att fixa detta!!

Puss från Diana som snart (förhoppningsvis) har en helt fungerande mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0