Babyboom.




Senaste bebisen i bekantskapskretsen ploppade ut i måndags-sjätte i år.
Fatta att folk föder bebisar nu. Kan ju ha att göra med att
de allra flesta nått den åldern nu, att bli morsor och farsor.
Jisses, vad många bebisar jag måste vara snäll mot nu=)
Fast jag har nog redan några favvisar!

Nu väntar jag febrilt på att bli moster, jag har blivit faster
sex gånger. Vi är för jäkla duktiga på att utöka klanen Skintaby, dessutom
finns det bara en liten tjej av alla barnen.

Moster hade varit mys, till en liten flicka, eller pojke.
Spelar ingen som helst roll bara det kommer en liten syskonbebis
snart som jag kan snusa på!

Jag håller tummarna för att det kommer en liten knodd
i närmsta familjen under 2010.
Helst inte ur mig dock!!

Kram från Diana till lilla Marielle, Minea, Max och Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0