Diana Skintaby, VD, styrelseordförande och verkmästare!


Jag är så sjukt jäkla trött på mitt arbete att jag snart går under.
Jag jobbar just nu typ 16 timmar om dagen, dygnets alla
vakna timmar helt enkelt. Två heltidstjänster, eller tre för att
överdriva lite.

Det där jäkla företaget är inte så lukrativt just nu som jag hade önskat.
När det går väldigt bra behöver jag antränga mig nada,
när det ligger på jämn nivå blir det bara väldans få timmars arbete.

Men så kommer dessa perioder när det stänger ner en smula,
eller nä, stänger ner en hel jävla brödlimpa, inte bara en smula,
då tvingas jag jobba ihjäl mig.

Om min chef läser min blogg och funderar på att sparka mig nu?
God, I wish. Min chef både läser och skriver detta för jag är
min egna jävla chef. Men jag suger på att bestämma och jag måste
tänka så mycket på att få allt att gå ihop så min hjärna är överhettad
och exploderar snart!

Jag är så trött i hjärnan att jag faktiskt inte kom ihåg vad jag hade
sökt för kurser till högskolan.

Jag måste sjukskriva mig och åka till alperna, göra mig av med
många av arbetstimmarna.

Tack högre makter för att jag har en fin familj, goda vänner
och tre chefstitlar!!

Kram från chef som söker personal!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0