Fröken svår.


Denna lördag har jag ägnat mig att vara för jävla produktiv.
Mailat alla möjliga mail som jag skjutit upp allt för länge.
Bla tandläkaren, fick brev för hur många veckor sen som
helst att jag skulle beställa tid. Skjutit på det ett liksom......

Ansökningen till högskolan är klar, svårt att sålla ut vilka kurser
som skulle läsas nästa termin men efter noga övervägande lyckades
jag välja intressanta men framför allt nyttiga kurser som jag kan
lägga till i min utbildning

Kvinnofridskunskap, Socialt arbete med individer och grupper i utsatta livssituationer
och grundläggande psykiatri.
Låter säkert sjukt tråkigt och tragiskt för dom som inte finner mening
i att finnas till  för andra i deras elände och leda.

Men jag är en morbid människa som faktiskt gillar att finnas
för människor som går igenom svåra saker, att liksom kunna bistå
med något som gör skillnad för dom och förhoppningsvis underlättar
deras kris.

Alla som inte känner mig så väl och skrattar till lite nu, fuck off.
Jag lyssnar bättre än jag pratar och med tanke på hur jävla mycket jag
pratar kan ni ju fatta vilken bra lyssnare jag är.
Jag brukar tom prata högt för mig själv, väldigt ofta!
Dessutom har jag sjukt många bra råd på lager.

Tyvärr är jag nog inte så mjäkig som många önskar, men fan,
man kan inte mjäka med i människor självömkan och bekräfta den,
det ger dom inte styrka att ta sig genom krisen.

Got problems? I can help=)
Jag ger aldrig upp så förr eller senare har jag hittat den perfekta lösningen
eller det bästa rådet =)

Kyss från tjej som ibland borde tala förstånd med sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0