Hångelvänlig!


Igår haffade jag en ny doft,  Armanis Diamonds, och den luktar
så fantastiskt jävla gott att jag inte kunde sluta sniffa på min egen handled.
Viftade med min arm framför min fejja under halva Idol.

This perfym is hångelvänlig! Hade jag haft möjlighet att hångla med
min väldoftande arm hade jag spenderat hela kvällen med att göra det.
Men då det faktiskt är helt omöjligt fick jag nöjja mig med att sniffa!

Kan inte beskriva doften men den är liksom kvinnlig, sensuell,
dunkel hemlig och tilldragande men framför allt oförutsägbar!
Trodde fan inte det var möjligt att kunna
hitta en doft som gör att man sjäv blir förtjust i doften av sig själv!


Lördagskyss från Diana som igår ville hångla upp sig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0