Hur gammal jag är? Fjorton sa jag ju!!


Någonstans spårade det ur igår. Lite mat och ETT glas vin.
Oj, helt plötsligt stod det tre tomma flaskor på bordet.

Sen blev vi fjortisar och kom på något hysteriskt kul, tyckte vi igår iaf.
Fast jag tycker att det är ganska kul idag med som 29-år utan vin.

Banka bävern, ha ett skäggmöte, ge salamin en pälskrage, snaska kotte och
fiska i lårviken.
Sjukt roliga synonymer för snusk, inatt var dom dessutom krampskrattande roliga.

Kanske inte just orden utan det faktum att den geniala ide´n om att skriva dom
i ett mess till fyra olika personer uppstod, två personer var.
Seriöst, jag har endast hört snaska kotte innan och vi misstänkte att
folk kanske inte skulle vara så bekanta med dessa synonymerna.

SMS 1: Jag är sugen på att snaska kotte.
Svar: Gott det. Det ska du få nästa gång vi träffas.
Hallå, sorry om du missförstod och inte fattade att det var ett skämt!
SMS 2: Antar att du inte är så sugen på ett skäggmöte?
Svar: Inget svar.
SMS 3: Lust att banka bäver efter fyra inatt?
Svar: Asså Diana. Du är så dum i huvudet. Jag har varit vegeterian i 20
år så varför skulle jag vilja det och varför frågar du mig??
Svar på detta: Men, fiska i lårviken då?
Svar: Hahaha, din humor suger...som vanligt..... :)
SMS 4: Du, min kompis vill inte ge salamin en pälskrage!
Svar: Vad? Går den ut snart eller?
Svar på detta: Vilken?
Svar: Men vad menar du?
Svar på detta: Ja du, googla=)


När jag kom hem åt jag 900 ml glass sen jag gick och la mig, klappade mig på min
tjocka mage och tänkte:
Jag är vrålsnygg naken och får ligga när jag vill!!

Söndagspuss från tjej som aldrig mer vill äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0