Kvinnlig Diana = Det trodde vi aldrig!


Oj oj oj, jag börjar nog bli lite kvinnlig.
Inte fan trodde varkens jag eller min omgivning att det någonsin skulle ske.
Men nog är det så. Tror jag.
Kvinnlig, kärring eller 30-årskris?
KVINNLIG känns bäst av dom alternativen!

Det här med att engagera mig i nagellack, dagkrämer, nattkrämer,
krämer till ögonen och lite diverse annat skoj skönhetstrick.
Sminkningen blir lite viktigare och och smycken ska minsann finnas med.
Örhängen och halsband. Jag har faktiskt plockat ut mina töjjare
och snart är mina hål normalstora och då får jag slänga in lite
utsmyckning i hålen.
Klackskor har helt plötsligt blivit en naturlig del i gå-ut-stassen,
strumpbyxor är inte längre förknippat med kärringar,
att visa lite klyfta är okej och det är fan trevligt att uppleva
mig själv som feminin!!

Nog fan dags för mig att dra upp jeansen och sluta vara buttcrack-Diana!

Kram från tjej som är på väg in i en kvinnlig fas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0