Liten knodd och jag!


Igår hade jag fredagsmys. En liten beis i famnen,
eller ja, han är inte så liten men han är bebis och i min famn.

För jävla mys med små knoddar.

Min bror hävdar att det kommer dröja länge innan
jag får barn och att jag förmodlingen kommer få barn sist av alla.
Detta grundar han på att jag engagerar mig i alla andras barn.
Tur för honom att han menade det som en bra grej, annars hade
jag spöat skiten ur honom. För är man syskon får man slåss=)

Och nog har han rätt, I love kids men jag kan inte till 100 % säga att
jag vill klämma ut egna knoddar.
Men jag hoppas att mina vänners och syskons knoddar kommer och hälsar på
mig när jag är gammal!!

När ni tittar på kortet så fokusera på Anton.
Fröken Diana är osminkad, trött, ofixad i håret
och har en big mamma finne vid näsan!


O

Lördagspuss från tjej som ska vara tant och titta på Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0