Mass-sms!


I tisdags fick jag ett sånt där jävla mass-sms
som ska skickas till ett visst antal personer inom
ett visst antal minuter.
Jag måste ju verkligen skicka vidare, sorry mina
vänner som sagt: SKICKA INTE SÅN SKIT TILL MIG!
Ni kommer råka ut för detta så länge jag får sånna skickade till mig=)

Iaf, alla ni som inte engagerar er i att följa instruktionerna,
ni gör fel, fel, fel för detta var ett massutskick som,
mot alla odds och mot all vetenskaplig bevisning, fungerade.

Japp, faktiskt! Det som stod i sms:et inträffade, sen att vi kanske
hjälpte sms:et lite på traven genom att skicka underförstådda sms,
men huvudsaken är ju att uppmaningen i sms:et bidrog till
utlovad vinning!

Givetvis har jag inte sparat sms:et men det var något tjafs om att
det den 11/11 var kärlekens dag och om man skickade vidare till 11 personer
inom 11 minuter skulle något trevligt ske.

Och på kvällen fick jag trevligt besök!

Söndagspuss från tjej som diggar Spotify som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0