Men Linda då.


Hallandsposten skvallrar idag om att det har varit inbrott
på ett kondis. Dom hade snott cigaretter.
Men det är nog bara en något som var tvunget att snos för
min syster inte skulle bli påkommen med hela
handen (armen) i kakburken!

Jag tror att min syster gått i sömnen och råkade
hamna mitt på golvet i ett kondis och för henne blev
detta himmelriket.

Linda på golvet omgiven av alla möjlig sorters kakor,
bakelser och praliner. Woho, vad hon hade mått.

Det var nog faktiskt hon som tjyvade sig in på detta
kondis och vräkte i sig gott.

Hoppas hon kom ihåg att torka av chokladkladdet
runt munnen innan hon lämnade brottsplatsen
och smög ner i sängen igen!!

Puss från tjej vars syster gillar gotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0