MMMMMMMMM........GODIS!



God damn, det föreligger en fet risk att jag kommer
att bli just fet för jag kan fan inte sluta äta!
Konstant hungrig, eller kanske inte hungrig, mest sugen på allt
gott som finns i världen. Choklad, glass, ja, fan det måste går ner!

Hade jag varit kristen, trott på jungfrufödsel och inte haft bättre
kunskap om biologin hade jag nästan trott att jag väntade det nästa Jesusbarnet.
Eller snarare nya Jesus och hans tvilling, för jag äter fan snarare för tre än för två!

Fet OCH fattig är min mardröm men när jag inte pallar
stå emot suget längre och trycker i mig mer godsaker
försvarar jag min dåliga diciplin genom att tänka:
Jaja, jag kan vara lite småfet så länge jag iaf inte är fattig också!!

Fast när gottet är slut och jag klappar mig på tjockismagen, eller Jesusbarnet,
känner jag att det var ett dåligt försvar!

Konstigt att man alltid är klokare när det redan är för sent sen säger
man att man aldrig ska göra om samma misstag men nog
fan dröjer det inte så länge innan man gör precis samma misstag igen!

Puss från tjej som ÄLSKAR choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0