No step for mankind, the biggest step for Diana!



Woho, idag har jag åstadkommit något big, och då menar jag verkligen big!
Men svenska människor får inte vara stolta över sig själva, tycka att dom
lyckats och framför allt får dom inte tycka att dom gjort något bra.

Om det inte handlar om sport, då får dom vara hur bra och lyckade som helst,
inte annars. Fast  i sportsammanhang och andra tävlingar  får man ju
konkreta bevis på att man är bland dom bästa, en medalj eller diplom så
då råder det inget tvivel. Men svenskar får inte tycka så om inte det är
nån annan som bevisat att det är ett faktum.

Annars är man ego och självgod och borde skämmas för alla
kommer hata den självgoda jäveln som tror att han/hon är bäst!!

Eftersom att jag inte är svenne tänker jag klappa mig själv på
axeln och tycka att jag har varit skitduktig idag, ja, nästan bäst!

För jag har faktiskt ansträngt mig, utfört det och lyckats
jävligt bra med det så jag har all anledning i världen att få
vara stolt över mig själv och njuta av mitt resultat!

Jag har varit otroligt duktig och bra idag, så är det bara.
Gör det mig till ego och självgod tar jag det och är helt enkelt
självgod och ego.
Om det är det som krävs, att uppfattas av andra som sådan,
är det värt det, I don´t give a shit, för jag är så stolt över
mig själv - och har all rätt i världen att vara det.

Min medalj, som det konkreta beviset blev en guldring på fingret!
Till mig, från mig själv, och så får svennar absolut inte  göra.
Det är fult att köpa presenter till sig själv. My ass.

Tisdagspuss från tjej som tycker att folk borde leva ut det som känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0