Nov.16.2009



Mohaha. Läste i HP imorse, den där tidningen som jag inte gillar.

Fast idag bjöd tidningen på lite skratt.
En snubbe hade sovit lite på tågstationen och när han vaknade hade
nån snott hans packning och plånbok.
Inte nog med detta så hade, förmodligen, samme tjuv snott hans skor.

Jag är mest förvånad över att den sovande inte vaknade
när nån tog av honom skorna. Då får man ju nästan vara
väldans full eller så är man en hårt sovande människa.

Min syster är jäkla svårväckt men jag tror inte att jag hade lyckats
ta av hennes skor utan att hon skulle vakna.

Fast varför skulle hon somna med sina skor på?!

Måndagspuss från tjej som sover UTAN skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0