One down, one to go!


Jag har verkligen haft den bästa måndagen någonsin.
Larmet ringer mitt i ottan, rättare sagt innan ottan.
Givetvis var jag vaken lite för länge inatt, så trött tjej!

Hade möte idag, inför mötet imån. Möte på möte
och tidiga sådana med. Och den viktigaste deltagaren
(förutom jag då) är sjuk. Dåligt valt tillfälle!!

Om mötet gick bra? Inte fan vet jag, jag hade fullt upp med
att försöka komma ihåg hur man andas och klä av mig.
Ja, jag var tvungen att klä av mig, inte allt fattar ni väl snuskisar,
men koftan och sjalen pallade jag inte behålla på.
Har nog aldrig käns mig så ovuxen som jag gjorde då.

Linda sa att mötet gick bra så jag får lita på henne.

Jag tyckte gott och väl att jag hade gjort mitt jobbiga för dagen
men det tyckte inte Apoteket på sjukhuset. Var där med en vän som skulle handla
lite och vi var lite sena som vi kom ganska så exakt när de skulle stänga.
När vi kom till kassan dog jag en smula när jag såg att dom redan fällt ner gallerna
för dörrarna.
OMG, jag kan inte komm ut så fort jag vill!
Nödutgången, ja tack. Jaja, fick iaf testa den utgången på det apoteket!


Måndagspuss från Diana som tycker att du ska komma hit så att vi kan kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0