Per Kristoffer Wallfors!

Om jag skulle försöka hitta nån med lika kass humor som dig hade jag
fått leta långt ute i djupa skogarna efter en pojke som växt upp med djuren
i hopp om att han skrattar högt när jag fiser.

Om jag skulle leta upp nån som är tröttare än dig när du precis lämnat
barnen hade jag fått leta efter en nyligen magpumpad patient på psykakuten.

Om jag skulle försöka hitta nån annan som väljer att käka äckliga korvar
och torkat kött som snacks till  filmerna hade jag fått åka till Ryssland och
hälsa på en Koskenkorva-gubbe i nätbrynja med en korv i mungipan.

Om jag skulle leta upp nån i vår ålder som är en sån gentleman som du
hade jag fått hälsa på bratt-ligan i Stockholm.

Om jag skulle försöka hitta nån som har allt detta i ett paket hade jag
misslyckats, för inte fan kan det finnas två exemplar av denna konstiga mix!!






Massa grattis till dig på din dag, för jävla skönt att vi är lika gamla nu
och kan gå genom den stundande 30-årskrisen tillsammans!

Födelsedagskram från Diana till Kristoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0