Samsung star.


Äntligen har jag fått en ny telefon, Samsung star.
En pekmobil och jag vet inte riktig om jag gillar det konceptet.
Mina fingrar är liksom vana att dansa över knapparna och
knåpa ihop ett sms på nolltid.
Med pekskärm funkar inte det lika bra, stor risk
för att trycka fel bokstav eller två bokstäver på samma gång!

Jag kunde alla knappar utantill och hur många tryck som krävdas
av T9 för att det skulle bli rätt ord på min gamla tele.
Jag kunde sms:a utan att titta.
Det funkar inte nu. Jag har knappt tålamod till att koncentrera mig
på att skriva mess.

Och skärmen ger mig ögonvillor.
Saknar min gamla lite men palla vänta i 500 år.

Kan lungt påstå att jag fattade nada av telen och var faktiskt tvungen
att läsa bruksanvisningen, vilken sög röv för den gav ingen bra beskrivning!!

Fredagspuss från tjej som behöver lära sig telen och vänja sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0