Smilgubbar!



Jag är så jäkla utled på dessa smilgubbar i sms. Flirtgubbe, lessen gubbe,
glad gubbe, ironisk gubbe, jada jada jada jada.

Det roliga i kråksången är att vissa anväder dessa smilgubbar på helt
fel ställe. Om man skickar ett meddelande med ett ganska tråkigt
innehåll kan man fan inte lägga till en smilgubbe!!

Jag brukar aldrig engagera mig i vad dessa gubbar betyder, jag bryr mig inte om
smilgubbar, det är något man bara slänger in. Ofta på ett passande sätt men som
skrivit, en del är ute och resa gällande placering av smilgubbe.

Jag fick ett tråkigt meddelande igår som avslutades med en smilgubbe, en glad sådan.

Äh, hur tänker man då? Skriver något tråkig och sen ett litet skratt?!
Just rubb it in my face liksom, eller vad?

Nu kom jag genast att tänka på dessa idioter, idioter är som bekant det värsta
jag vet och jo, man är nog en idiot om man slänger in en glad
smilgubbe i slutet på ett sms som man vet kommer göra mottagaren lessen!

Kyss från tjej som skickade 1811 sms denna månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0