Snorhoror!


Blä, snor och snorspott är bland det äckligaste jag vet.
Inte mitt egna såklart, jag har inga problem med att
peta ut några kråkor då och då.
Men dom där äckliga människorna som går på stan och
drar in snoret så hårt i näsan att man hör hur det lägger sig
in snorklump i halsen som dom sedan antingen
hostar upp och spotter ut eller sväljer ner.

Fuck, jag får klykningar bara att skriva om det.
Jag är väldigt äckelmagad och när dessa äckel går bakom mig,
vilket en gubbe gjorde idag, får jag så hemska
klykningar att jag skulle spy om inte jag stängde mina
öron och tänkte på det vackraste i världen!

Och dessa människor som snyter sig överallt,
äckligast är dom som snyter sig på matställen!
Jag går så långt i mitt huvud att jag föreställer mig
det äckliga snoret i den där jävla servetten dom snöt sig i!

Ush, äckelpottor. Fy för att snyta sig och harkla snor offentligt!
Jag brukar demonstrativt hålla för min öron så hårt jag kan och ge
en elak blick, inte fan vill jag att nån ska snyta snor när jag äter!!

Puss från Diana som är på topphumör som ska bläddra telefonboken och ringa en passande vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0