Sorry dudes.


Men nu ska jag vara lika äckligt brudig som de brudar jag
föraktar. Dessa tjejer som säger att killar är svin. Jag har hela tiden
innan hävdat att så inte är fallet. Men det beror nog på att jag faktiskt inte
har träffat killar alls, inte på det sättet, inte på väldans länge!

Så givetvis har jag inte fått erfara några nitar men nu jävlar har även jag fått
smaka på att killar faktiskt är svin, inte alla såklart, men just nu
är jag i det skedet att jag drar alla över en kam!

Killar saknar samvete, värderingar, smidighet och respekt.
Mitt största funderingar är faktiskt hur dom kan göra vissa
saker utan att få dåligt samvete.

Hade jag gjort som dessa två senaste killarna hade jag gått sönder
av dåligt samvete av att jag gjort så mot någon ,ja, jag hade nog tom
skämts så mycket att jag hade gjort det till deras fel!
Enbart för att slippa att må dåligt över att jag gjort fel.

Men att träffa mig innebär att man träffar en tjej, så alla som är
sugna på att träffa tjej, träffa mig först så har ni det på det torra sen!

Om två dagar är jag återhämtat och inga killar, förutom dessa två då,
kommer vara svin. Bara dom som faktiskt bevisat sig vara det.

Torsdagspuss från Diana som inte kan hjälpa att hon är tusen gånger bättre än alla andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0