Stackare, hoppas du mognar i mars!


I går fick jag ett, jag vet faktiskt inte vad jag ska kalla det, upprörande
kanske är rätt ord eller patetiskt eller knäppt meddelande.

" Jag dejtar en tjej lite nu men är fan sugen på........dig. Dumt".

Äh, jag skrattade lite när jag läste det och funderade på om han var helt
lost i kastrullen men sen slog det mig att det faktiskt var en rätt fet förolämpning.
Att han faktiskt tror att jag är skulle vara sugen på att träffa honom si så där.
Framför allt när han dejtar någon.
Sen undrar jag hur man kan gräva sin egna grop på det sättet, att inleda
ett meddelande med " jag dejtar en tjej..." Jo, men fan vad sugen jag blev
på att träffa honom då!

Sen att han vågar skriva något sådant, hade jag varit fjortis hade jag
givetvis visat detta meddelande för tjejen i fråga. Bara för att jag har möjligheten.

Nu är jag tack och lov inte fjortis och skiter i vilket, det är hennes uppgift att
finna ut att han kanske inte är så nice och jag får inte ut någontong av
att förstöra för honom, jag är inte riktigt på den fjortisnivån längre.
Hade jag tyckt om killen i fråga hade jag nog gått i taket, men orka liksom!
Tycker mest att han är pinsam, patetisk och faktiskt jävlig tragisk.

Kyss från tjej som tycker att han är för gammal för att springa runt med tonårstjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0