Tattig tjej!


Asså, det där med att gå hem en lördagförmiddag när jag
inte spenderat natten i min egna säng är inte min favoritsysselsättning!!

Att traska hem i galen frissa, trötta ögon och se helt opassande ut
för en lördag kl elva är ingen hit.

Detta hemska moment där man ber till högre makter att slippa
träffa någon man känner. Tittar ner i marken och hoppas på att
lyckas vara så osynlig som möjligt ihopp om att framkalla känslan:
Jag finns men jag syns inte!!

Imorse när jag gick hem, eller förmiddags rättare sagt
önskade jag att jag skulle slippa stöta på någon jag känner,
inte den turen idag inte!
Mötte min kära lärare det första jag gjorde. Stanna och snicksnacka
är man ju tvungen att göra.

Kände mig så skabbig.
Fick ett samtal mitt i natta, klev upp ur sängen
och traskade hemifrån. Då är det ju iaf mörkt och det kvittar rätt fett
att man klivit upp ur sängen, slängt på kläder och stigit ut genom dörren.

Men hem ska man ju och då hinner man inte vänta på att mörkret ska
infinna sig!
Ja, helt enkelt får man ta konsekvenserna av sitt handlande och skämmas
för sin mindra vackra uppenbarelse på gatorna, eller ja, i detta fall
fick jag skämmas över min mindre vackra uppenbarelse i Rotorpsbacken!!
Som om inte det vore nog gick jag hem i en lånad T-shirt med texten:
SÖT MEN LIVSFARLIG. Utan B-H gick jag oxå och hade en påse med julklappspapper
i handen. MISSANPASSAD!!

Men va fan, jag fick god frulle!! Bättre än frullen jag äter hemma!

Puss från tjej som fortfarande har på den där jävla T-shirt, dvs lat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0