Tyst Diana, något stämmer inte.


Oj, jag tappade min talförmåga.
Jag blev så kränkt och förnedrade för ett tag sen att jag blev alldeles
chockad och gav inget svar på tal.
I min värld är det ytterst ovanligt att jag inte helt automatiskt
på ett eller annat sätt hävdar min rätt för att inte bli överkörd.
Men nä fan, jag sa inte ett ljud. Inte en enda gång under dessa 40 minuter
då det hoppade en massa grodor ur den andres mun lite då och då.
Jag lyssnade, gjorde inte en min och satt helt TYST.

När det hela var över tänkte jag: Vad fan hände?!

Sen beklagade jag mig om detta till allt och alla men fortfarande
funderar jag på vad fan som hände.

Inte nu kan jag heller komma på vad jag skulle kunna
säga vid just detta tillfälle.

Kram från tjej som blev ett roadkill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0