Vänta lite!


Magnus Carlsson var på Nyhetsmorgon i morse och sjöng jullåtar.
Seriöst, en måndag morgon kl åtta när jag är aptrött och opepp
som fan på att stiga upp efter en skön helg är en jullåt fan det sista jag vill höra!!

Kan dom bara inte vänta en vecka till, eller helst två innan
dom börjar fira jul på tok för tidigt!

Julpynt och jullåtar i varenda butik i november, hallå!
Det var fan bättre förr, när jag var liten, då började
allt det där tramset i samband med skyltsöndagen!

Min storasyster är nog den enda jag känner som tycker att
det är jättemys och hon skuttar av lycka när snön kommer.
Tjoho!

Måndagspuss från Diana som har en tuff atbetsvecka!
(HOST)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0