BS


På Förkväll handlar det om nätdejting.
För det första ska jag erkänna att jag är en kärring som kollar
på Nyhetsmorgon, Efter tio med Malou och Förkväll.

Nätdejting, detta fenomen kommer jag aldrig att pyssla med.
Av många olika anledningar men framför allt för att jag uppfattar
det som att det finns två olika kategorier, dom som gör det av desperation 
och dom som sysslar med det för att det är kul.
Vem orkar liksom!!

Sure, jag hade ju det där projektet för ett tag sedan
där jag ingick ett vad med min kompis om att jag skulle
göra en sida på nätet och sen få till tre dejter.

Jag orkade engagera mig i att svara på några mail
men jag gav upp ganska snabbt. Förlorade vadet såklart då jag inte
orkade engagera mig tillräckligt för att styra upp en dejt.

Tanten i TV säger att man ska prata på nätet i max
en vecka sen ska man träffas!
På ett OFFENTLIGT ställe bland mycket folk, är hon noga med att påpeka.
Precis en sån situation som jag älskar, bland mycket folk.
Skulle ju gå skitbra för mig!!

Nä, fy fan, mina föräldrar träffades genom en kontaktannons
som pappa satte in i Aftonbladet 1972,
räcker att dom har träffats på detta sätt.

Om pappa satte in annonsen av desperation eller för nöjes skull?
Vet inte, vågar inte fråga. Mår nog bäst av att inte veta svaret!

Puss från tjej, som efter dagens bravad, lämnar männen åt sitt öde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0