Centimeter sökes.



Målningen is done. Inga större fadäser mer än några rollningar upp i taket.
Och en stackars Diana som missade steget på steghelvetet och misshandlade
sin högra sida av ryggen och bröt högra handen.
Fucking love min klumpighet!!

Allt detta enbart för att jag saknade ungerfär 20 centimeter för att nå
ordentligt. Idag är det nog första gången någonsin i hela mitt
liv som jag haft prolem med att vara kort.

Sparmåla och maskeringstejpa är fan det tråkigaste jag har gjort,
okej, pappa sparmålade men det såg jävligt tråkigt ut!!
Jag tejpade hela kvällen igår och hade ett riktigt blonde moment,
tejpade ju in mina kläder när jag tejpade runt garderobsdörrarna.
Hejja Diana!!

Jäjä, nu är det iaf klart och jag får sova med min sargade kropp
i soffan.

Om lila är lila? Det är jävla en tolkningsfråga, det blev mest porr-lila
i mitt sovrum, inte matt ljung-lila som jag valde!

Torsdagspuss från tjej som söker en lång jävel att dra bort tejpet i taket imån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0