Idiotas!


Anna Anka överraskade igår genom att resornera klokt
om sitt barn från skiljsmässan tills det var dags för henne att
hämta dottern.
Anna Anka hatar tydligen pappan och hemska hon sa till sin dotter
som sa hej då till pappan:
Prata inte med honom. Han är ett jävla rövhål.

Jag har svårt för att fatta hur föräldrar kan vara såna idioter.
Hur mycket jag än hatar pappan till mitt barn skulle jag aldrig
inför mitt barn snacka skit om honom.

Mitt barn ska inte behöva ha dåligt samvete gentemot mig för att hon
älskar sin pappa, en man som hennes mamma hatar.

Mitt barn ska inte ständigt få höra skit om sin pappa och behöva slitas mellan
honom och mig.
Nä, har vi varit vuxna nog att skaffa ett barn ihop får vi minsann skärpa till
oss och bete oss vuxet vid överlämnadet av barnet.
Och mitt barn behöver inte flytta mellan två hem för
att hennes föräldrar inte kan bo ihop.
Mitt barn har sitt hem, jag och barnets pappa bor i det hemmet
varann vecka, när det är min tur att ha barnet bor jag i huset med henne,
när det är hans vecka bor jag i min lägenhet.

Föräldrar måste fan skärpa till sig och hålla inne
på sin ilska mot den andra föräldern inför barnen och enbart tänka
på kidsen och hur deras realtion till den andra föräldern ska bli.

De föräldrar som utnyttjar barnen som en maktgrej där man hotar
med att den andra inte får träffa barnet om inte det ena eller det andra görs.
Eller snackar skit om den andra föräldern för att barnet ska ta avstånd, dessa
föräldrar borde fan typ skjutas eller nåt.

Kyss från tjej som undrar hur fan folk tänker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0