Även måndagar kan vara givande.


Wawawiwa. Idag var det snusk på tapeten.
Sånt snack som vanligtvis infinner sig när damer dricker vin.
Sex är ett ämne som har en tendens till att dyka upp lite
titt som tätt. Och inte fan är folk blyga heller.
Nu vet jag saker om personer som jag helst skulle slippa bli informerad om!
Men nä, mina vänner är inte så pryda så vi haglade ur oss diverse
detaljer, önskemål och konstiga grejer.

Idag hörde jag för första gången talas om analsprej.
Spreja på lite så gör det området  mindre känsligt.
Sprejen säger sig vara oumbärlig vid analsex.
Jag tror jag dör lite av alla dessa påhitt och framför allt skulle
jag dö av att trava in i en butik och köpa analsprej.
Då kan jag lika gärna gå in i butiken och säga:
Hej! Jag ska hem och knulla röv men jag tycker att det gör
lite ont så nu ska jag köpa bedövningssprej!

Någon måste ju desutom ha funderat på sånna saker och
utvecklat produkter till diverse ändamål. HA HA ÄNDAmål, hajjar ni =)

Har en tjejkompis som fick till det i helgen, trevligt för henne.
Genom detta drog vi slutsatsen att fylleknull är roligast!

Efter allt detta sexprat kröp snuktanten i mig fram och tänkte:
Hm, det hade nog inte varit så tokigt att ha fri tillgång till
en alldeles egen man......
Men så är jag ju inte gift och ogifta flickor snuskar inte=)


Puss från Diana som nog tycker att booty calls är okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0