Hejja landet.


Sjukt pepp inför matchen ikväll, nästan på gränsen till exalterad.

Fast den där jäkla Zlatan borde bli en aptråkig komiker
istället för en, hm ja, fotbollsspelare får man väl kalla honom.

Jag finner mest honom rolig faktiskt och intervjuerna efter matchen med
Zlatan är fan en underhållande fröjd.
Lagom lättsamt sätt av avsluta matchen.

Om jag tar denne man seriöst? Hell no!

Fast precis som alla andra är jag en hycklare för när Zlatan fick
bollen i magen och hans mage gjorde mål var Zlatan min hjälte,
åtminstone i två sekunder innan jag kom på bättre tankar!

Eftersom att jag vunnit på tipset flera gånger i rad hoppas jag på att min
tur fortsätter och att matchen slutar med en tvåa!

Matchkyss från Diana som ska fläska på med en pizza ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0