Herr knäpp.


Det finns nog inget som stör mig lika mycket som
människor som retar upp mig!

Jag går sönder av ilska på människor som är
nonchalanta och ignoranta, framför allt när dom är både ock!

Dessa människor saknar oftas också vanligt jävla hyffs.
Kanske att det tom finns en brist på empati för hur en
annan människa känner.

Det tråkiga i kråksången är det oftast enbart är människor
som man på något sätt fattat tycke för som retar
upp en på detta sätt.

Precis som i alla sutiatoner måste man vara sund
och eliminera det stör en.

Jag pallar då inte gå runt och vänta på svar, känna mig dissad
och analysera sönder allt.

Har nog så mycket att analysera ändå!

Lördagspuss från Diana som förmodligen sovit snett för nacken är lessen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0