I bitar!



Fylla, sång, dans och bortamatch. I exakt den ordningen utspelade sig
torsdagsnatten.
"She´s got the look" i micken med Jonas. Sjukt jäkla kul var det
så jag glömde faktiskt att skämmas!
Vi rockade fan fett, så mycket man nu kan rocka till den låten!
Na na na na na na....!



Det var nog minsann på gränsen att jag klarade mig undan en karatefylla!
Fast vissa fragment från kvällen är liksom inte riktigt kvar i mitt minne,
vilka vet jag såklart inte och det är nog lika bäst:)

Fast med lite påminnelse från de andra kommer det där förträngda minnet
ifatt och jag funderar lite på om det stämmer:
SA JAG SÅ?!
Folk överdriver alltid så jag tar det med ro och väljer att igonerera
det jag inte har ett solklart minne av!!

Lördagspuss från tjej som säger: just put on the dancing shoes and do a rerun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0