Jepp, I´m an old lady!



Träna är ju ett vinnande koncept, säger dom jävlar som orkar.
Idag tog jag tag i den dumma idén. Kan säga att trots allt mitt tränande förr var
min kondis obefintlig. Jag väntade hur länge som helst på att komma in
i andra andningen men nä, den dök inte upp.
Förvånad över att man på ett år kan tappa allt.

När jag skuttat runt till en hurtig kärring på Friskis, i vad jag trodde var
iaf tio minteur, hade det gått knappt 5 minuter och jag hade redan håll
och undrade hur fan jag skulle palla en halvtimme till.
Efter tio minuter ville jag räcka upp handen och fråga:
- Är det ok om jag lägger mig ner på golvet och dör?
Efter 20 minuter fick jag ont i halsen och började svettas.
Jag hatar att settas över allt annat, jag hatar det.
När jag började svettas i hårbottnen önskade jag att jag aldrig
lyssnat på den dumma tanken om att träna.

Om jag tvunget måste erkänna det kan jag avslöja att jag
dom sista minuterna faktiskt inte orkade hålla tempot.
Trött i benen, trött i armarna, håll och halsont.
Fy fan vilken dålig ide´.

På tisdag är det dags igen, tjo ho vad jag längtar!

Söndagspuss från förjävla lat Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0