Kommentarsvar.



Jag är på tok för lat för att godkänna alla kommentarer och svara på dom, som sagt.
Men jag läsar alla och tar en sekund till att reflektera över kommentaren.

Finner det lite roligt att så många undrat varför jag inte dissade Anna Anka
hårdare eller vid fler tillfällen.

Anna Ankas karriär tog ju liksom slut efter de där fyra avsnittet av Hollywoodfruar,
så jag och alla andra i Sverige slipper ju henne.
Alltså går jag tillbaka till mitt hatobjekt of all times, Linda Rosing!

Hur det gått med sms:en och killen som har flickvän?
Det är nog lugnt nu tror jag, detta hände som tur var inte mig
utan en vän.  Ja, jag vet att man brukar säga så men på riktigt så var det
en vän som fick dessa mindre mogna sms!

Bortamatch har nån undrat vad det är.
Du behöver inte veta vad det är men om du känner igen ordet knullrufs
och konceptet att en lördagmorgon gå hem i samma kläder som du gick hemifrån
på fredagkvällen utan att varit hemma och sovit i din säng, då har du gjort en bortamatch!

Varför jag skrev att jag gjort en bortamatch?
För att jag kan! Why not liksom.
Fast jag ska erkänna att om det hade varit en "riktigt" bortamatch hade jag inte
skrivit om det. Då hade jag förmodligen haft lite ångest över det, förträngt det
och låtsas som att det aldrig hade hänt.

Man kan bara ha en stor kärlek, skriver någon.
NÄ!! Fundera lite på vilka människor som finns i det liv och vad dom betyder.
Du kommer då finna att du inte kan rangordna dom.
Kan du det har du oturen att ha kassa vänner, en dålig familj och jobbiga ungar!

Haha, någon frågade om jag överlevt träningen på Friskis & Svettis.
Trevligt med omtanke. Jag lever och har tränat några gånger till.
Senast i måndags men jag har fan fortfarande lika kass kondis.
Dag för ett pass idag men jag ska villigt erkänna att jag är redo att ge upp!!!

Tisdagspuss från Diana som uppskattar alla kommentarer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0