My lovely hår.


Bland det värsta som finns är om det börjar regna
en lördagkväll när man ska göra stan.
Finns liksom ingen frisk människa som orkar söäpa på ett
paraply. Dessuto funkar inte paraply som frisyrskydd om det
blåser. Men inte ska man vara negativ, man tar det man har och
gör det bästa.

Min brillianta idé ( tyckte jag och min vän iaf, inte övriga sällskapet)
var att härma alla tanter som får panik av att bli rufsade i sitt gråa
permanent. Dom sätter ju en påse, eller nja kanske inte en påse, men
något genoskinligt som liknar en påse på huvudet.

Systempåsen har precis rätt size för detta ändamål.
Ett litet klipp på påsenes sida och vi var i hamn.
Inget regn i håret och bolagets plast hjälpte oss att skydda frillan.

Fan, du är så bäst Diana. - Ja, jag vet!

Tattevarningskyss från "smart" tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0