My place!


Någonting konstigt har hänt hos min granne, inte för att jag snokar
och har full koll men jag är alltid så uppmärksam så jag ser
när något inte stämmer.
Rakt över mig bor värsta, värsta nörden. Har ALDRIG sett honom ha besök
hos sig och nästan alltid struttar han omkring till Wii och ser galen ut.

Men igår, då var det konstigt. Hans balkong stod vidöppen och det var tänt i
hela lägenheten. Anledningen till att jag märkte detta så väl var för att det
stod en kille på balkongen och rökte.
En av de där killarna i stan som alla vet vem det är, en sån där knarkarjävel.
Skumt att han umgås med sånna, tänkte jag.
Men dörrarna är fortfarande öpnna och hela lägenheten är upplyst.
Och inte fan har jag sett min nördiga granne.
Efter tre dagar med vidöppen balkong lär man ha vädrat ut ordentligt
och typ frysit ihjäl!

Så när ni läser i HP nästa vecka att en ung man blivit rånmördad i sin lägenhet,
kom ihåg att ni läste det här först!

Söndagspuss från Diana som har full koll på hoodet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0