Nervös.


Jag är nog världens nörvsaste tjej!
Ska göra två saker imån och har spenderat hela denna måndagen med att vara nervös.
Jag är alltid nerös oavsett vad. Spenderar nog 20% av min vakna tid med att
vara nervös, om jag är hemma.
Är jag iväg spenderar jag 70% av min vakna tid med att vara nervös.

Innan när jag duschade kom jag fram till att jag nog inte var nervös utan än värre.
Slog upp ordet nervös som betyder:
benämning på ett känsloläge där personen ifråga känner en oro
eller har ett ångestfyllt förhållande till något som skall ske.


Äh nä, jag är inte nervös så jag spann vidare och kollade
betydelsen av rädsla:
en känsla som man känner vid hot eller riskfyllda situationer, både äkta och inbillade.
Rädsla varierar kraftigt från person till person, och kan sträcka sig från en mild känsla av oro till extrem rädsla.

Extrem rädsla, här fann vi det!
Jag är fan rädd för allt, på ett väldigt osunt sätt.
Givetvis är min inbillningsförmåga fascinerade bra och jag kan komma
på farliga saker med varenda grej man kan göra här i livet.

Jag tror att jag behöver en friflipp och en nollställning!!

Kyss från tjej som nog fått världens alla nojjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0