Obekvämt!


OMG, idag tog tanten upp sex. Man behöver alla sina grundbehov
tillfredställda för att må helt bra som människa.

Mat, sömn, gemenskap, närhet och sånt.
Ett kapitel handlade om sex. Sex är tydligen ett behov
som är viktigt att tillfredställa. Och då räcker det liksom inte
med egen tillfredställelse för hudkontakten är tydligen skitviktigt.

Oxytin frigörs då, eller det kanske inte hette exakt så, jag kunde liksom
inte lyssna ordentligt för jag tycker att det där pratat om sex i den situationen
är sjukt pinsamt och får mig vilja sjunka ner genom stolen och försvinna.

Det där hormonet är iaf motsatsen till adrenalin och det finns inget
annat som gör en mer avslappnad en det.
Bra sex, påpekade hon.

Jag har inga problem med att prata om sex med mina kompisar men
med "vuxna" tycker jag att det är så pinsamt så jag rodnar nästan.
Det är läskigt som tusan och idag önskade jag att stolen skulle suga in
mig och få mig att försvinna.
Sitta där i ett rum med nån annan och prata om hur viktigt sex är, nä, det
känns fan inte naturligt för mig!  Under dessa minuterna var jag livrädd
för att hon skulle fråga mig om jag brukar ha sex, då hade jag börjat gråta tror jag
endast för att det hade varit så pinsamt!

Lika pinsamt som att köpa tamponger eller bindor, det kan man bara göra
när man är på Maxi och handlar massa annat. Skulle dö pinsamhetsdöden
av att gå ini en affär och bara handla tamponger. Eller att handla det på Hemköp i city!
Hell no!!

Inte för att jag är pryd....men ändå!

Puss från tjej som fortfarande är lite chockad över dagens samtal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0