Palla nog!


Idag vaknade jag med dödens värk i mitt huvud och ett domnat ben.
Men fan, jag var hurtig och tränade iaf.
Lika sugig kondis fortfarande och mitt sprängande öra
gjorde mig inte direkt mer pepp. Träna är för jävla överskattat
men att knäppa jeansen och fortfarande kunna andas är lika underskattat.

Min killkompis har sagt till mig att hans besvikelse inte vet
några gränser när han har med en tjej hem och det visar
sig att hon är tjockre än hon ser ut att vara när
hon har kläderna på.
Värst är tjejer som har en saggig mage.

När han sa detta hatade jag honom i några sekunder
sen kom jag på att det kanske är bästa att använda
det som sista repliken innan man går hem tillsammans:
- För att du ska slippa bli besviken kan jag varna dig med
att jag har en saggigare magen än vad du tror när du ser mig i kläder.
Vill du följa med ändå?


Jag använde faktiskt denna mening för några veckor sedan,
om jag minns rätt så fattade han nog inte vad jag dillade om....tror jag!

Fredagspuss från tjej som ska få i sig lite extra kalorier genom flytande dryck i form av vin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0