PANIK!


Ush och fy, jag håller på att bli skogstokig!!
Det måste bo ett jävla teknikspöke i min lägenhet!

Datorhelvetet har krånglat som tusan så det fick bli en formatering,
funkade skitbra till jag skulle fixa msn, då fick skiten panik.
Något som inte var installerat korrekt. Fuck!
Jag är garderad med två datorer men den ena vill inte öppna vissa program
Så strul,strul,strul. Behöver väl knappt nämna att min mobil fortfarande
inte återvänt från servicen. Hatar Assistans, dagens ris till snubben där som ska fixa.
Äckliga jävla teknikprylar.

Men idag hände nog det värsta som kan hända.
Mitt i Hem till gården dog min tv. Min älskade tv.
Blå bild och inget annat. Dubbelkollade givetvis och tv:n i sovrummet
funkar. Jag blir fan inte klok på vad som händer med tekniken här.
Orka fixa med garanti och tillbakalämnade och sån skit.
Måste ringa pappa!!!

Just nu är jag så less och så arg på allt som inte funkar att
jag bara vill lägga mig ner på golvet och gråta och skrika och bete
mig som en trotsig fem-åring!

Fan vad jag hatar teknikprylar och att jag inte fattar hur man fixar skiten.
Idag är det nog bäst att alla lämnar mig ifred annars kommer nån stackare
få en obefogad utskällning för att jag redan är så förbannad!!

Inte en enda jävla puss eller kyss från avsluta detta inlägg för Diana är ursinning just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0