Redig tjeja!


Hm, innan när jag duschade kom jag att tänka på
att det var väldans längesen jag skickade ett fyllemess.
Äntligen har jag lärt mig av mitt ( och mina vänners) misstag.
Var nog innan sommaren nån gång som jag skickade något
pinsamt mess på fyllan till någon.
Alla ideér känns ju så myckt bättre på fyllan
och alla känslor är något starkar på fyllan.
Är man arg är man lite argare, är man glad är man lite gladare
om man är lite wimmsig i huvudet.

Är man tjej händer det ju även att man lipar ibland,
det hänt mig väldigt få gångermen om man lir lessen på fyllan
är det katastrof för även om det bara en grej som gör en
lessen blir fan allt kasst och helt plösligt suger hela ens liv!

Jag tror minsann att jag blev vuxen i samma sekund som jag
fyllde 29, inga fyllemess och andra tramsig ideér som verkar
vara sjukt bra just då men som morgonen efter ger en klump i magen!

Fast det kan ju bero på att jag faktiskt inte varit full en enda
gång som 29-åring och inte haft några mindre smarta ideér
eller känslor att uttrycka till någon!

För jävla skönt att slippa vakna upp och inse hur jäkla
osmart man var dagen innan, eller hur pinsam man varit!

Fast, visst fasen kan jag vakna upp efter en krogkväll och känna
lite undran över varför jag sa som jag sa eller gjorde som jag gjorde.
Man rycks liksom med i atmosfären ibland.

Men än så länge är jag safe, inga dumheter gjorda och
inget att ångra!

Lördagspuss från mörbultad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0