Somliga är värda det =)



Om jag någonsin besuttit en uns av kvinnlig stolthet försvann det lilla jag hade idag!
Fröken Diana gjorde scones för att en man önskade detta, eller man vet
jag inte, men iaf en icke samkönad varelse.

På med förklädet och fram med mjölet!
För att den icke samkönade varelsen ville ha scones, så snäll är jag never
men uppenbarligen har jag några dolda sidor. Och bevisligen finns det även ett
hjärta innanför min bröstkorg!

Samme man tyckte sig se en likhet mellan mig och Ulf Lundell.
Alla vi Uffe-kännare måste då fundera på om det är Uffes trötta ögon eller
hans stora näsa som gör att denna scones-gillande icke samkönade
varelse ser likheten.

Trötta ögon och stor näsa alá Ulf Lundell eller pappas kilometerlånga öron,
who gives a fuck, han gillar ju iaf mina scones=)

Mitt-i-nattenpuss från Diana som ger en kram till sconeskillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0