Spruta eller inte!


Nu som läser rubriken och fastnar för ordet spruta:
VA INTE SÅ SNUSKIGA!

Givetvis tänket jag på den där sprutan mot grissjukan.
Jag kan verkligen inte fatta ett beslut om hurvida jag ska låta
en vitklädd tant spruta in något, för min kropp, okänt ämne.

Jag har typ tusen frågor gällande vaccinet men inte en jävel kan
svara på dom. Hallå, jag äter andra mediciner, känns
ganska relavant för mig att veta om det blir nån interaktion.
Men vem fan vet, förmodligen inte Lisa Ekdal iaf.

Nja, jag riskerar nog hellre att dö i svininfluensa än att
li mongo av ett vaccin...tror jag.
Vilket beslut jag än tar kommer jag inte vara tillfreds.

Plus att jag vet att jag kommer att bli sjuk så fort jag tagit sprutan.
Asså, förmodligen inte på riktigt men i mitt hypokondriska huvud.

Puss från tjej som vill slippa ta tt beslut! Bestäm åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0