Stackars mej!



Varför gråter man egentligen när man är lessen, är inte det en ganska
onödig funktion! Vad gör den för nytta liksom, om jag är lessen känner jag
ju det utan att behöva ha tårar som rinner ner för kinderna.
Sen vet jag oftast vad som får mig att lipa. Jag VET ju att jag skulle
lipa om jag fick otroligt ont någonstans om jag trillade. Jag VET att jag
skulle lipa om jag förlorade någon. Men varför dessa tårar!

Jag VET att jag strax efter klockan elva imorgon kommer att lipa
och jag VET att jag vid kvart i tolv åter kommer gråta en skvätt.
Sen VET jag att den tiden det tar mig att gå hem efter my last good bye
kommer vara en kamp för att inte låta tårarana rulla.
Jag VET att jag kommer gråta en skvätt när jag väl kommit hem igen
och framför allt VET jag att jag kommer lipa när jag på kvällen
går och lägger mig. Om jag nu redan vet allt detta kan jag inte bara skippa
kroppens process då!
Jag förstår faktiskt inte vad tårar har med ledsamhet att göra.

Jag kan bara be högre makter om solsken imorgon så att jag kan ha solbrillor
på mig för fy fan vad hemskt att offentligt tvingas visa rödgråtna ögon!
Är det inte sol kan man inte ha solbrillor för då ser man ut som en knarkare
som fösöker dölja sina påtända ögon!

Eftersom att jag redan VET att jag kommer ha svullna rödlipade ögon
och kinder som blivit torra av tårar kan jag inte bara slippa det då!
Jag VET ju, utan kroppens funktion, att det är en sorlig dag!

Puss från tjej som hoppas att mascaran håller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0