STFU!



Något är fan seriöst fel med tekniken i den här jävla lägenheten.
Min micro gav upp igår, precis som min telefon, som min dator och som de flesta
kaffebryggare har gjort den senaste tiden. Nu kan jag dessutom inte ladda
min gamla telefon och dom som lagar min telefon verkar inte ha speciell bråttom.

I måndags pajjade bakhjulet på min cykel, den andra cykeln
hade jag problem med att få uppp låset på och inte fasen vill jag
gå.

Och nu mår min dator dåligt. "Sidan kan inte visas" har jag sett
så många gånger nu att jag kommer dö med den bilden
på min hornhina.
Det tar exakt 4 minuter och 23 sekunder för datorn att starta upp,
sju svåra år att starta om den.
Dessutom talar datorn om för mig att den vill ha Java vilket
jag har installerat typ 30 gånger nu men inte fan har det hjälpt.

Logga in på MSN funkar ju såklart inte heller.
Mitt tålamod, som redan är ganska obefintligt har sinat totalt
nu och jag vill slänga datorhelvetet i väggen!!

Tror att jag nog får ringa min bror, problemet är att han har sämre
tålamod än mig ocg blir arg på tre sekunder om jag inte direkt fattar
hur han menar att jag ska göra!

"Du borde gå och färga håret innan du använder datorn igen"!

Lördagspuss från tjej som, bortsett från detta, är på väldans gott humör idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0