Ta med majs!



Fröken Frisk, skåningepojken och jag var gamlingar igår och övergav krogen
för en middag hemma. Tacos it was, såklart. Sen kaffe och choklad,
efterföljt av glass.
Krashade i soffan, kollade nyheterna och var trötta.
Det var under nyheterna som vi insåg hur gamla och tragiska vi hade blivit.
Kaffe och choklad till nyheterna en lördagkväll!

Sen dök den gamla hederliga filmen Cocktail upp på tv.
Jag kan inte för allt i världen förstå hur jag, likt många andra,
kunde tycka att Tom Cruise var så jäkla snygg och enbart för att han
var så jäkla snygg såg jag denna filmen massor med gånger för
typ hundra år sedan. Vart fasen var han snygg nånstans?!

Under filten i fröken Frisks soffa kände jag redan klockan elva att jag
önskade att nån bar mig hem till min säng!
Ingen gjirde det så jag fick gå de hundra meterna över gatan hem
på egna ben. Väl hemma fastnade jag vid datorn och klockan
två gick mina ögon i kors så gamla Diana stängde av mobilen och sov!

Kyss från tjej måste måste ta igen helgen på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0